четвер, 23 січня 2014 р.
Модуль9.
До завершення навчання лишилося кілька кроків.Робота з цим модулем допомогла мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.Перехід від процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптаціі і з боку учнів, і з боку вчителів.Важливим фактором є той, що можна простими і цікавими формами залучити до навчання невстигаючих учнів та тих, про яких кажуть "З девіантною поведінкою".У нас досить багато матеріалу про роботу з обдарованими учнями і чимало методик, і значно менше про дітей з особливими потребами.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар