понеділок, 20 січня 2014 р.

Модуль 7.

 Я сьогодні працювала над створенням учнівськоі презентаціі, яку ще не доопрацювала, бо все ж таки це вже є дослідницька робота і вона вимагає більше часу для доведення іі до відповідного вигляду.Створення прикладів учнівських робіт допомогли мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання.Також створювали форму оцінювання учнівських презентацій, яка допоможе учням самостійно оцінити свою роботу.Знайомство з оцінюванням було цікавим.Я б хотіла це використовувати на своіх уроках, тобто створювати проекти, щось досліджувати, але виникає питання:Як це все робити, не відходячи від навчальноі програми, оскільки для створення будь-якоі дослідницькоі роботи потрібно, на мою думку, багато часу як на уроках, так і у позаурочний час, на що діти витрачати не хочуть.Яким чином це організувати?

Немає коментарів:

Дописати коментар